Prekių pirkimo karantino laikotarpiu instrukcija

Mielas Pirkėjau,

prašome susipažinti su  trumpa prekių pirkimo, karantino laikotarpiu, UAB „SteelTrade“ sandėliuose instrukcija.

  • Prašome pasirūpinti, kad iki Jūsų atvykimo į UAB „SteelTrade“ sandėlį, su UAB „SteelTrade“ vadybininkais (mūsų kontaktai ČIA), nuotoliniu būdu būtų suderintas užsakymas:
    • prekių asortimentas,
    • kiekis,
    • apmokėjimas (rekomenduojama atsiskaityti ne grynaisiais pinigais),
    • atsiėmimo laikas, vieta (įvažiavimo į sandėlį vartai ir pan.),
    • prekių pasiimti atvykstančio automobilio numeris,
    • atvykstančio asmens vardas pavardė, telefono numeris.
  • Atvykę į mūsų Sandėlį likite automobilyje. Mes padarysime viską, kad Jūsų užsakytos prekės būtų saugiai ir patikimai pakrautos į Jūsų automobilį.
  • Sąskaitas, sertifikatus ar kitus reikalingus dokumentus išsiųsime Jums elektroniniu paštu Jūsų nurodytu adresu.

Atsiprašome už sudarytus nepatogumus ir dėkojame už Jūsų supratingumą šiuo visiems sudėtingu laikotarpiu. Tik elgdamiesi atsakingai pasirūpinsime vieni kitų sveikata bei saugumu!

Sėkmės ir Sveikatos Jums linkinti –
UAB „SteelTrade“ komanda